منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
آموزش و پرورش هندوستان

آموزش و پرورش هندوستان

مقایسه آموزش و پرورش ایران و آمریکا

مقایسه آموزش و پرورش ایران و آمریکا

مقایسه نظام آموزش و پرورش ایران و سوییس

مقایسه نظام آموزش و پرورش ایران و سوییس

بندورا

بندورا

نقاط ضعف و قوت طرح تدبیر  برای جدول سوات

نقاط ضعف و قوت طرح تدبیر برای جدول سوات

جشنواره درس پژوهي تدریس اُ استثنا

جشنواره درس پژوهي تدریس اُ استثنا

طرح کرامت چهارم ابتدایی

طرح کرامت چهارم ابتدایی

طرح کرامت پنجم ابتدائی با برگ شکوفه

طرح کرامت پنجم ابتدائی با برگ شکوفه

برنامه ی سالانه|تقویم اجرایی ابتدایی

برنامه ی سالانه|تقویم اجرایی ابتدایی

پوشه کار  ابتدایی

پوشه کار ابتدایی

طرح کرامت پنجم ابتدائی با برگ شکوفه

طرح کرامت پنجم ابتدائی با برگ شکوفه

طرح کرامت دوم ابتدایی

طرح کرامت دوم ابتدایی

گروه محصول -> فایل های آموزشی

تجربیات مدیر



قیمت: ۱۰۰۰۰۰ریال     تعداد صفحات: ۵۶     کد محصول :1626      حجم فایل:96,17 KB      نوع فایل :ms-word



مقدمه............................................................................................................................................ 5

نکات کلیدی :.................................................................................................................................. 6

اختیارات مدیر مدرسه........................................................................................................................ 6

تجربیات :...................................................................................................................................... 7

برنامه ریزی برای ساعات تفریح دانش آموزان........................................................................................ 7

تجربه 1 : کنترل ونظارت :................................................................................................................ 8

تجربه 2 : ارایه تغذیه سالم :................................................................................................................ 8

تجربه 3 : نظارت برنظافت سرویس های بهداشتی :.................................................................................. 8

تجربه 4 : حضور مدیر و معاون و مشاور در بین دانش آموزان................................................................... 9

تجربه 5 و تبیین آن :......................................................................................................................... 9

راههای ایجاد پویایی و نشاط در فضای فیزیکی مدرسه.............................................................................. 9

تجربه 6 : گرد آوری آخرین اطلاعات در مورد دانش آموزان :.................................................................. 10

تجربه 7 : برگزاری جلسات مشاوره گروهی با دانش آموزان:.................................................................... 10

تجربه 8  : شیوه های مختلف تشویق دانش آموزان  که در مدرسه به کار میبردم:............................................ 11

چند نمونه از عوامل موثردربالا بردن کارایی فضاهای آموزشی حاصل تجربیات بنده در مدیریت مدرسه.............. 14

تبیین تجربیات :............................................................................................................................. 15

اصول مهم درایجاد روابط حسنه از سوی مدیر مدرسه  حاصل تجربیات بنده در مدیریت مدرسه......................... 15

قوانین و فنون کلی در روابط حسنه..................................................................................................... 16

قانون دوم : قانون ناگزیری (چاره نداشتن)............................................................................................ 17

قانون سوم : قانون دوری از جدال و ستیزه............................................................................................ 17

راه ایجاد رابطه حسنه با دانش آموزان.................................................................................................. 17

تأثير فضاي آموزشي بر فرد.............................................................................................................. 17

مدیر و تصمیم های اقتصادی در مدرسه حاصل تجربیات بنده در مدیریت مدارس............................................ 18

گام اول: تعریف مسئله..................................................................................................................... 19

گام دوم: کسب اطلاعات دقیق مسئله.................................................................................................... 20

گام سوم: مقایسه ی گزینه ها.............................................................................................................. 21

مدیریت برخورد با دانش آموزان در مدارس.......................................................................................... 22

رابطه بنده به عنوان مدیر مدرسه با معلمین :......................................................................................... 24

احترام به شخصیت معلمین :.............................................................................................................. 25

توجه به مشکلات معلمین :................................................................................................................ 25

توجه و احترام به عقاید معلمان :......................................................................................................... 26

تشکیل جلسات ملاقات با معلمان :....................................................................................................... 26

تشویق به فعالیت های اجتماعی.......................................................................................................... 27

به وجود آوردن شرایط راحت و جذاب در محیط کار............................................................................... 27

داشتن رفتار متناسب و آمیخته با احترام نسبت به معلمان........................................................................... 28

 وظایف اساسی مدیریت آموزشی از نظر بنده...................................................................................... 28

۱) تصمیم گیری:........................................................................................................................... 28

۲) نیاز سنجی و برنامه ریزی:.......................................................................................................... 29

۴) آموزش و آماده سازی نیروی انسانی:.............................................................................................. 29

۵) انگیزش:.................................................................................................................................. 29

۶) برقراری روابط انسانی:............................................................................................................... 29

۷) نظارت و کنترل:........................................................................................................................ 30

۸) ارزشیابی و پاداش:..................................................................................................................... 30

 رموز مدیریت موفق  از نظر بنده در مدارس ابتدایی:........................................................................... 30

 محدودیتها و اشکالات (چالشها) در مدیریت مدارس ابتدایی.................................................................... 32

 پیشنهاد های متناسب با مدیریت بومی کشور در مدارس:....................................................................... 33

پیشنهاد هاوراهکارها برای مدیریت موفق :........................................................................................... 34

20 توصیه مهم به مدیران مدارس....................................................................................................... 40

نحوه ی صحیح عملکرد مدیر برای اینکه به هدف مطلوب خود برسد........................................................... 42

مدیران انسان دوست و پسندیده........................................................................................................... 43

وظایف مدیران در امر آموزش و یادگیری............................................................................................ 43

2. ارتباط متقابل میان مدرسه و اجتماع................................................................................................ 44

مدیر و ارتباط آن با روان شناسی........................................................................................................ 45

مدیر موفق.................................................................................................................................... 45

چند مورد از اقدامات مدیران به طور موردی......................................................................................... 45

راهکارها و پیشنهادات به مدیران مدرسه :............................................................................................ 47

 نتیجه گیری:.............................................................................................................................. 56

منابع :......................................................................................................................................... 57

تجربیات مدیر

برای خرید و دانلود کادر زیر را تکمیل کنید (توجه کنید اگر ایمیل ندارید قسمت ایمیل را با a@a.com پر کنید باتشکر)



اگر کد تخفیف داری کلیک کن!

توجه کنید شما با هر کارت عضو شتاب از هر بانکی میتوانید توسط درگاه بانک ملت خرید نمایید.فرقی نمیکند کارت شما از کدام بانک باشد با درگاه سایت ما میتوانید به راحتی خرید کنید.

درگاه پرداخت بانک ملت 
اعتماد الکترونیک گارانتی خرید

محصولات مرتبط
آموزش و پرورش هندوستان

آموزش و پرورش هندوستان

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:29926
دوره پیش دبستانی به منظور آماده کردن کودکان برای تحصیل در دوره ابتدایی، به توسعه این دوره به تدریج توجه شده است. هم اکنون کودکستان توسط دولت محلی، مراکز مذهبی، سزمان‌ها و یا افراد خصوصی تأسیس و گسترش یافته‌اند. طبق گزارش رسمی آموزش و پرورش هند 12 درصد گروه سنی کودکستان در هندوستان هستند. دوره آموزش عمومی (ابتدایی و بالاتر از ابتدایی) این دوره در دو مرحله ابتدایی (5سال) و بالاتر از ابتدایی (3سال) انجام می‌شود و گروه 14 ـ 6 ساله را...
مقایسه آموزش و پرورش ایران و آمریکا

مقایسه آموزش و پرورش ایران و آمریکا

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:29925
مقایسه آموزش و پرورش ایران و آمریکا •معلمان برای اینکه بتوانند شغل خود را حفظ کنند باید هر سه ماه یک بار (طی دو روز کامل) به کلاس های آموزشی بروند و آخرین پیشرفت های تکنولوژی را بیاموزند. همچنین دو هفته قبل از شروع سال تحصیلی به دوره های آموزشی برای یادگیری آخرین متد آموزشی مطابق با پیشرفت های روز دنیا می روند. معلمان آمریکایی به طور مرتب در کلاس های دانش افزایی شرکت می نمایند و در واقع سعی می نمایند تا از دانش آموزان خود که online هستند و...
مقایسه نظام آموزش و پرورش ایران و سوییس

مقایسه نظام آموزش و پرورش ایران و سوییس

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:29924
•آموزش و پرورش یکی از نهاد های اصلی جامعه است که وظیفه ی تعلیم و تربیت و آماده ساختن افراد مؤثر و مفید را جهت خدمت در جامعه بر عهده دارد. برای پرورش افرادی مفید ومطلوب، نياز به  يك نظام آموزشي كار آمد است كه اجزا و عناصر آن اعم از مواد درسي،دانش  آموز،معلم،وسايل آموزشي،فضاو ... با يكديگردر ارتباط  اند تا اهداف مورد  نظر تحقق يابد. طبق قانون اساسی کشور ایران، آموزش و پرورش برای همهٔ کودکان و نوجوانان ایرانی تا...
بندورا

بندورا

قیمت: 50,000 ريال کد فایل:29923
در ابتدای نیمه دوم قرن بیستم، نظریه یادگیری اجتماعی توسط گروهی از روان شناسان، به ویژه آلبرت بندورا مطرح گردید. این نظریه در میان نظریه های روانشناسی بسیار مطرح و شناخته شده است. بندورا معتقد است فقط بوسیله آموزش مستقیم، نمی توان کار یادگیری را انجام داد. وی این نکته را مدنظر دارد که محیط در رفتار تاثیر می کند. نظام اجتماعی است که از راه تشویق و تنبیه افراد جامعه را به اجرای رفتارهای معینی وادار می سازد یعنی، به اصطلاح بندورا رفتار...
نام ونام خانوادگي:


پست الکترونيکي:


عنوان:


پيام:


ارسال پيام به صورت شخصي
کد امنيتي:

برگزیده ها

  • 1
  • 2

طرح شهاب مدیران و معلمان

طرح شهاب مدیران و معلمان

طرح شهاب مدیران و معلمان

حجم:45068KB | بازدید :330

پوشه کار طرح شهاب مدیران و معلمان طرح شهاب مدیران پروژه ی شهاب جهت استعداد یابی دانش آموزان در مدارس ابتدایی اجرا میشود با توجه به اینکه مدیران و معلمان سوالات متعددی در این زمینه دارند و بعضی اوقات اطلاعات آنها ناقص است و با مشکل روبرو میشوند با محتویات...

جشنواره ی جابربن حیان به همراه آموزش

جشنواره ی جابربن حیان به همراه آموزش

جشنواره ی جابربن حیان به همراه آموزش

حجم:32815KB | بازدید :4068

انتخاب موضوع برای پروژه علمی تابلوب نمایش تابلوی پرزه ی نمایش علمی تابلوی نمایش مدل تابلوی پروژه ی آزمایش تابلوی پروژه ی تحقیق تابلوی پروژه ی جمع اوری توضیحات چگونگی اجرای پروژه ی آزمایش طراحی ساخت توضیحات طراحی ساخت چند نمونه از برندان کشوری...

کادر و حاشیه

کادر و حاشیه

کادر و حاشیه

حجم:24496KB | بازدید :2977

  با سلام این مجموعه ،مجموعه از نفیس ترین و با کیفیت ترین  حاشیه و کادر های رنگی و سیاه سفید میباشد  و حاوی 500 کادر رنگی و غیر رنگی با کیفیت جهت استفاده ی تمامی شما عزیزان در پایین قسمتی از نمونه ی طرح های کادر و حاشیه آورده شده است کادر های بالا ۱...

پوشه کار ابتدایی

پوشه کار  ابتدایی

پوشه کار ابتدایی

حجم:22168KB | بازدید :22336

فایل نمونه پوشه کار ارئه شده در این فروشگاه از کاملترین و با کیفیت ترین پوشه کار ها در سطح کشور میباشد موارد ارئه شده 1-نمونه برگه های پوشه کار که شامل طرح جلد فهرست محتوا برگ شرح حال کلی واقعه نگاری ارزیابی ماهانه دانش آموز ارزیابی معلم از دانش...

نمونه برنامه ی هفتگی ابتدایی

نمونه برنامه ی هفتگی ابتدایی

نمونه برنامه ی هفتگی ابتدایی

حجم:19810KB | بازدید :2452

مجموعه ی 21 برنامه ی هفتگی آماده ی رنگی قابل ویرایش توجه این مجموعه قابل ویرایش و با فرمت ورد  میباشد شما میتوانید 100ها مدل جدول  با هزاران فونت مختلف را برای این برنامه هفتگی انتخاب کنید تهیه شده در file98 هرگونه فروش...

برنامه های جشن الفبا

برنامه های جشن الفبا

برنامه های جشن الفبا

حجم:16531KB | بازدید :1556

این فایل جدید ترین برنامه ها جهت چشن الفا به همراه کاردستی های ویژه و دیکلمه و نمونه بنر و تقدیر نامه برای پایه ی اول می باشد می باشد کاردستی کاردستی درخت نمونه بنر کاردستی گربه سیاهه با اشکال هندسی مجموعه کاردستی با ماکارانی نمونه آماده ی چاپ کارت...

نمونه فرم فرم های ابتدایی

نمونه فرم  فرم های ابتدایی

نمونه فرم فرم های ابتدایی

حجم:16375KB | بازدید :3139

کتاب طرح کرامت پایه ی اول تا پنجم فرم مشخصات همکاران پاورپوینت عکس کلاس اولیها جهت جشن الفبا ابلاغ عوامل اجرایی ارزشیابی دانش آموز فرم بهداشتی فرم میانگین دروس فرم آزمون پایانی اول فرم شناسنامه ی سلامت فرم برنامه مراقبین امتحانات فرم...

طرح کرامت دوم ابتدایی

طرح کرامت دوم ابتدایی

طرح کرامت دوم ابتدایی

حجم:14745KB | بازدید :13616

این فایل word مباشد و قایب...


شمارنده